Lanseringen av Dermapen 4 sätter en ny standard och benchmark som ger ultimata avancerade och innovativa micronedling med oöverträffat förtroende, service och enastående patientresultat.
Under de senaste åren har miljontals dollar tilldelats för forskning, utveckling och modifiering som kommer att återuppfinna mikronedling som vi vet.
Idag är Dermapen fortfarande det mest använda mikrobehovssystemet världen över med över 1,6 miljoner kliniska procedurer som utförs och stöds av hemma-underhåll med ”mydermapen”, det är inte konstigt att så många patienter och utövare vänder sig till original och pålitliga Dermapen-behandlingar för fantastiskt resultat.
BEHANDLINGAR
Anti-Aging
Dermapen-behandlingar som är utformade för att skapa ett säkert helande svar inom kroppen för att antända naturlig kollagen och elastinproduktion från huden, utan hårda biverkningar och stillestånd, tillsammans med att reparera ytskikten för att resultera i friskare hud. ser ljusare, hårdare, jämnare tonade, raffinerade porer och reducerade rynkor.
Ditt ansikte, läppområde, ögonområde, öron, nacke, bröst, händer och hårbotten behandlas alla med precision för att främja snabb lyftning, uppstramning och toning av ansiktsdrag och konturer.
Dessutom tillåter mikrokanalerna att huden ska bära upp till 80% mer aktiva ingredienser som dyker djupt in i huden för att matas och absorberas av de underliggande cellerna.
Du får se resultat på bara en session.
ärrbildning
Dermapen 4 är den enda mikronedlingsanordningen med dedikerad ärrinställning och protokoll för revision av djupa atrofiska ärr; inklusive kirurgisk, brännande kontraktur, striae och post-akne ärr. Nålepenetrationen kan nu ökas upp till 3,0 mm. AOVN-tekniken, kalibrerar automatiskt motorens varvtal, tryck och penetration för målinriktad precision. Ingen dra. Ingen dra av huden. En populär Dermapen Scar Treatment är för behandling av Stretch Marks, både gamla och nya. Både utövare och patienter har funnit att Dermapen-behandlingar är mer effektiva för streck än någon laserbehandling. Dermapen Scarring Behandlingar kan innefatta: atrofiska ärr; inklusive kirurgisk, brännande kontraktur, streckmärken / striae och post-akne ärr.
pigmente
Till skillnad från vissa laserbehandlingar eliminerar Dermapen risken för värmeskador och hypopigmenteringsrisker, samtidigt som man främjar optimerad cellfunktion. Detta gör det till ett lämpligt förfarande för någon patient som påverkas av melasma och med en predisposition till hyperpigmentering. Behandling är också lämplig på alla Fitzpatrick hudtyper och etniciteter. Dermapenbehandlingar har också visat sig vara effektiva på Hypopigmentation Vitiligo-behandlingar. Kliniskt Dermapen-behandlingar arbetar på fyra sätt för att vända produktionen av hyperpigmentering och melasma.
Dermapen behandlingar kan vara effektiva för många tillstånd inklusive: Rosacea, telangiectasia, seborrheic dermatit, estetisk gynekologi, alopeci och mycket mer.
Exklusiva funktioner hos Dermapen 4
Världens första digitala och Bluetooth MicroNeedling-plattform, inklusive; Nya exklusiva ”ST” ärrbehandlingsfunktioner, dubbel kraftfunktion med ”Turbo-Cut” batteriladdning, nya AOVN4-funktioner inklusive 16 nålpatrone